Number of the records: 1
Trends and segmentation criteria in the EU market
Title Trends and segmentation criteria in the EU market Author info Kamila Rubaninská Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Euromarketing - podnikateľská koncepcia pre spoločný trh Európskej únie : vedecký monografický zborník. S. 141-154. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3310-2 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords Európska únia * Európsky ekonomický priestor * trh spoločný * spotrebitelia * marketing * segmentácia trhu Annotation Dôležitosť marketingu pre spoločnosti vstupujúce na trh Európskej Únie. Celkový rámec európskeho marketingu. Mnohé trendy ovplyvňujú trhy spotrebiteľov. Definícia charakteru meniaceho sa spotrebiteľa tohto trhu v súčastnosti. Segmentačné kritériá a možnosti spoločností na danom trhu. Praktický návod pozicioningu pre firmy vstupujúce na trh Európskej Únie. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01828-013, originál dokumentu
article
Number of the records: 1