Number of the records: 1  

Líder v kontexte politického marketingu

  1. Title Líder v kontexte politického marketingu
    Parallel titleLeader in context of political marketing
    Author infoAlexander Čemez
    Author Čemez Alexander
    Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 32-38. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Keywords komunikácia verbálna * komunikácia masmediálna * marketing politický * programy politické * lídri * zručnosti * rétorika
    AnnotationLíder, jeho funkcie a rola v politickom marketingu. Typy politických lídrov a špecifické schopnosti, ktoré sa uplatňujú na vytvorenie politického programu (kognitívne schopnosti) a odkomunikovanie programu (komunikačné schopnosti).
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.