Number of the records: 1
Líder v kontexte politického marketingu
Title Líder v kontexte politického marketingu Parallel title Leader in context of political marketing Author info Alexander Čemez Author Čemez Alexander Source document Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 28. apríl 2011, Trnava. S. 32-38. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-256-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords komunikácia verbálna * komunikácia masmediálna * marketing politický * programy politické * lídri * zručnosti * rétorika Annotation Líder, jeho funkcie a rola v politickom marketingu. Typy politických lídrov a špecifické schopnosti, ktoré sa uplatňujú na vytvorenie politického programu (kognitívne schopnosti) a odkomunikovanie programu (komunikačné schopnosti). Database ARTICLES
article
Number of the records: 1