Number of the records: 1
Spoločenská zodpovednosť podnikania ako stratégia prežitia firiem v čase recesie
Title Spoločenská zodpovednosť podnikania ako stratégia prežitia firiem v čase recesie Author info Simona Škorvagová Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Alternatívne riešenia vo sfére medzinárodného marketingu : vybrané vedecké state riešiteľov projektu VEGA č. 1/0803/10 Vedeckej grantovej agentúry MŠ SR a SAV na roky 2010-2011. S. 144-158. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3297-6 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords podnikanie zodpovedné * zodpovednosť spoločenská * etika * spotreba * správanie spotrebiteľa * ekológia * riadenie strategické * produkty * firmy * skupiny záujmové Annotation Presadzovanie nových hodnôt v spoločnosti a vznik nových alternatívnych prístupov k podnikaniu. Koncepcia spoločenskej zodpovednosti (CSR). Zmeny spotrebiteľského správania pod vplyvom finančnej a hospodárskej krízy. Etický konzumerizmus. CSR ako nová filozofia podnikania reagujúca na zmeny hodnôt spoločnosti. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01864-012, originál dokumentu
article
Number of the records: 1