Number of the records: 1
Uplatnění pupilometrie v marketingu
Title Uplatnění pupilometrie v marketingu Author info Petr Červenka, Jana Naščáková Author Červenka Petr Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Marketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3. S. 74-79. - Prešov : Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Prešovská univerzita v Prešove, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9 Výstup z projektu VEGA 1/0339/10 Ekonomický rast a jeho limitujúce faktory - Návrh nových ekonomických cieľov a indikátorov kvality života potrebných pre vytvorenie všeobecne platnej, novej metodiky hodnotenia kvality života a trvalo udržateľného rozvoja na území Slovenskej republiky
Note VEGA 1/0339/10 Document kind schedule of articles from year books Language Czech Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské Annotation Príspevok popisuje využitie pupilárneho reflexu pre podvedomé zisťovanie preferencií spotrebiteľov. Vyzdvihuje podstatu a využitie pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s pupilometriou s využitím očnej kamery. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01939-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1