Number of the records: 1  

Uplatnění pupilometrie v marketingu

  1. Title Uplatnění pupilometrie v marketingu
    Author infoPetr Červenka, Jana Naščáková
    Author Červenka Petr
    Co-authors Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source documentMarketing a marketingová komunikácia (vybrané aspekty, pohľady a trendy) : recenzovaný vedecký (nekonferenčný) zborník k internému grantu GAMA/10/3. S. 74-79. - Prešov : Katedra marketingu a medzinárodného obchodu, Prešovská univerzita v Prešove, 2011. ISBN 978-80-555-0277-9
    NoteVEGA 1/0339/10
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageCzech
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * preferencie spotrebiteľské
    AnnotationPríspevok popisuje využitie pupilárneho reflexu pre podvedomé zisťovanie preferencií spotrebiteľov. Vyzdvihuje podstatu a využitie pupilometrie v marketingu, druhy pupilometrie, praktické návrhy a predpoklady využitia v marketingu. Navrhuje postupy experimentu s pupilometriou s využitím očnej kamery.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 01939-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.