Number of the records: 1
Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice
Title Vplyv digitalizácie televízneho vysielania na marketingovú komunikáciu TV stanice Parallel title The Impact of digitization of television broadcasting on the TV station's marketing communication Author info Štefan Eisele, Júlia Lipianska Author Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 16 (2011), s. 516-522. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Note VEGA 1/0047/11 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords televízia * digitalizácia * komunikácia marketingová * marketing Annotation Prínosy digitalizácie televízneho vysielania. Nové formy marketingovej komunikácie. Hodnotenie product placementu z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Prínosy a riziká digitalizácie televízneho vysielania z pohľadu reklamných zadávateľov v SR. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02020-004, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 13-16
article
Number of the records: 1