Number of the records: 1  

Firm Incentives to Engage in International Trade

  1. Title Firm Incentives to Engage in International Trade
    TranslationPevné stimuly na zapojenie sa do medzinárodného obchodu
    Author infoBohuslava Mihalčová, Ľuboš Socha, Pavol Bajusz
    Author Mihalčová Bohuslava EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Co-authors Socha Luboš
    Bajusz Pavol
    Source document Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 2 (2011), s. 129-135. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2011. ISSN 1212-415X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.5 - Zahraničný obchod
    Keywords firmy * konkurencieschopnosť * riziko podnikateľské * trh medzinárodný * obchod medzinárodný
    AnnotationŠtyri základné dôvody, pre ktoré sa firmy usilujú zapojiť do medzinárodného obchodu.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02004-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext99.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.