Number of the records: 1
Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty
Title Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty Parallel title Application of e-marketing in marketing communication of services with focus on experience products Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document Nové trendy v marketingu : zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 15.-16. novembra 2011 na Smolenickom zámku. S. 99-112. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * marketing služieb * manažment produktový * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing sieťový * internet * produkty Annotation Charakteristika e-marketingu a jeho podstatných zložiek. Možnosti a potenciál e-marketingu ako takého a jeho efektivita v prípade marketingovej komunikácie zážitkových produktov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 02008-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1