Number of the records: 1  

Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty

  1. Title Využitie e-marketingu pri marketingovej komunikácii služieb so zameraním na zážitkové produkty
    Parallel titleApplication of e-marketing in marketing communication of services with focus on experience products
    Author infoRomana Olexová
    Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source documentNové trendy v marketingu : zvyšovanie konkurencieschopnosti Slovenska, regiónov a firiem : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 15.-16. novembra 2011 na Smolenickom zámku. S. 99-112. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2011. ISBN 978-80-8105-331-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * marketing služieb * manažment produktový * komunikácia marketingová * komunikácia elektronická * marketing sieťový * internet * produkty
    AnnotationCharakteristika e-marketingu a jeho podstatných zložiek. Možnosti a potenciál e-marketingu ako takého a jeho efektivita v prípade marketingovej komunikácie zážitkových produktov.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE11 02008-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.