Number of the records: 1
E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach
Title E-marketing a aplikácia nástrojov e-marketingu v marketingových a reklamných kampaniach Author info Romana Olexová Author Olexová Romana EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Source document MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. S.. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2 Výstup z projektu KEGA 3/7284/09 Zásady a metódy vedeckej práce vzdelávacích a kvalifikačných stupňov vysokej školy obchodno-vedného zamerania
Note KEGA 3/7284/09 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * elektronizácia * nástroje marketingové * kampane reklamné * marketing služieb * boj konkurenčný Annotation E-marketing, jeho nástroje a základná štruktúra nákladov spojených s e-marketingom. S uvedením aktuálnych príkladov zo slovenskej praxe je zámerom príspevku poukázať na čoraz širšie zapojenie prvkov e-marketingu v marketingových kampaniach a v konkurenčnom boji, najmä v prípade služieb, a jeho narastajúci význam pre úspešné presadenie sa na trhu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 01895-050, originál dokumentu
article
Number of the records: 1