Number of the records: 1  

Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing

  1. Title Prirodzené bariéry trvalo udržateľnej spotreby seniorov - priestor pre sociálny marketing
    Parallel titleNatural barriers to sustainable consumption of senior citizens - a space for social marketing
    Author infoDagmar Klepochová, Janka Kopaničová
    Author Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Aktuální výzvy marketingu a jejich uplatnění v praxi : [zborník] : vědecké statě : 2. ročník mezinárodní konference : Praha, 14. června 2012. S. 146-155. - Praha : Kamil Mařík - Professional Publishing, 2012. ISBN 978-80-7431-090-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
    VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
    NoteVEGA 1/0418/11. - VEGA 1/0612/12
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords spotrebitelia * seniori * správanie spotrebiteľa * marketing sociálny * spotreba udržateľná * prieskum
    AnnotationTrvalo udržateľná spotreba a seniori. Prirodzené bariéry správania sa v súlade s filozofiou trvalo udržateľnej spotreby. Špecifiká spotrebiteľského správania seniorov. Výskumná štúdia zameraná na zisťovanie hodnôt, postojov a spotrebiteľského správania súvisiaceho s trvalo udržateľnou spotrebou u seniorov. Bariéry trvalo udržateľnej spotreby u seniorov.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE12 01125-013, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.