Number of the records: 1  

Marketing principles and approaches applied in the public sector

  1. Title Marketing principles and approaches applied in the public sector
    TranslationPrincípy a prístupy marketingu a ich aplikácia vo verejnom sektore
    Author infoDušan Masár
    Author Masár Dušan
    Source document Politické vedy : časopis pre politológiu, najnovšie dejiny, medzinárodné vzťahy, bezpečnostné štúdiá. Roč. 15, č. 2 (2012), s. 124-136. - Banská Bystrica : Fakulta politických vied a medzinárodných vzťahov UMB, 2012. ISSN 1335-2741
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords nástroje marketingové * ekonomika verejná * sektor verejný * marketing * marketing sociálny * marketing politický * marketing spoločenský
    AnnotationMožnosti a implementácia marketingových prístupov a konceptov v oblasti verejnej ekonomiky. Rozdiely v zameraní komerčného a verejno-prospešného marketingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF fulltext443.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.