Number of the records: 1  

Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike

  1. Title Nástroje medzinárodného marketingu - nové trendy, hrozby a príležitosti v období recesie, kríz a nestability v globálnej ekonomike
    TranslationInternational marketing instruments - new trends, threats and opportunities in 21. Century, in the time of recesions, crisis and global market instability
    Author infoKristína Andraščíková, Maisa Emirovna Seifullaeva
    Author Andraščíková Kristína
    Co-authors Emirovna Seifullaeva Maisa
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 7, č. 1 (2012), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2012. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * obchod medzinárodný * produkty * ceny * distribúcia * komunikácia marketingová * kríza hospodárska
    AnnotationCharakteristika nástrojov medzinárodného marketingu v 21. storočí. Nové a súčasné trendy, tendencie a perspektívy v medzinárodnom obchode a ich vplyv na zmenu a využitie jednotlivých nástrojov medzinárodného marketingu - produktu, ceny, distribúcie a marketingovej komunikácie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2012: 1-2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.