Number of the records: 1  

Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ

  1. Title Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11
    Author infozostavovateľ Viera Čihovská, recenzenti Jaroslav Kita, Martin Mravec
    Another authors Čihovská Viera (Compiler) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Kita Jaroslav (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Mravec Martin (Recenzent)
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2013. - 157 s.
    ISBN978-80-225-3734-6
    Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
    NoteVEGA 1/0047/11
    Document kindmiscellanea
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * trh spoločný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    Public work categoryEditorial and reported works (bibliographies, magazines, encyclopedies, catalogs, dictionaries, year-books...)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Copy count2, currently available 0, at library only 1
    References (11) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    (1) - ARTICLES
    Call number875363, 875364
    No. of Archival CopyE13 02144-, originál dokumentu

    Call numberLocationSublocationInfo
    875363SEKVšeobecná študovňaIn-Library Use Only
    875364SEKSklad knižničného fonduborrowed

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.