Number of the records: 1  

Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek

  1. Title Geomarketing - nástroj zmeny fungovania maloobchodných jednotiek
    TranslationGeomarketing as a tool of operating the retail units
    Author infoPavol Konštiak
    Author Konštiak Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 7, č. 26 (2014), s. 226-236. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2014. ISSN 1337-7493
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * spotrebitelia * maloobchod * Slovensko
    AnnotationProblematika priestorových (geografických) aspektov štúdia maloobchodu. Poznanie spotrebiteľa ako východiskový predpoklad geomarketingu. Aplikácia geomarketingu na lokálnej úrovni.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE14 00607-013, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2014: 25-28

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.