Number of the records: 1
Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings
Title Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings Translation Vylepšovanie pozícií vo vyhľadávacích prostriedkoch ako centrum spotrebiteľsky orientovaných marketingových kampaní Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing identity. Explosion of innovations : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2014 Smolenice, Slovak Republic. S. 323-333. - Trnava : Faculty of mass media communication University of ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2014 ; Marketing identity. Explosion of innovations Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-666-6. ISSN 1339-5726 Note Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * digitalizácia * internet * stratégia marketingová * nástroje marketingové Annotation Alternatívne metódy získavania zákazníkov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní. Webové prehliadače Google, Yahoo! a Microsoft Live Search. Scenáre možného SEM (search engine marketing). Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 01041-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1