Number of the records: 1  

Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings

  1. Title Improving Positions in Search Engines as the Centre of Consumer-oriented Marketing Campaings
    TranslationVylepšovanie pozícií vo vyhľadávacích prostriedkoch ako centrum spotrebiteľsky orientovaných marketingových kampaní
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing identity. Explosion of innovations : conference proceedings from international scientific conference 4th-5th November 2014 Smolenice, Slovak Republic. S. 323-333. - Trnava : Faculty of mass media communication University of ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2014 ; Marketing identity. Explosion of innovations Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-666-6. ISSN 1339-5726
    NoteRegistrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords správanie spotrebiteľa * procesy rozhodovacie * digitalizácia * internet * stratégia marketingová * nástroje marketingové
    AnnotationAlternatívne metódy získavania zákazníkov. Zmeny v spotrebiteľskom správaní. Webové prehliadače Google, Yahoo! a Microsoft Live Search. Scenáre možného SEM (search engine marketing).
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    Registered inWOS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01041-001, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.