Number of the records: 1  

Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy

  1. Title Teoretické prístupy k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania: východiská a aktuálne výzvy
    Parallel titleTheoretical approaches to marketing higher education: basis and current challenges
    Author infoEva Bikárová
    Author Bikárová Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015. S. 24-33 CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2015 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4179-4
    Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
    NoteVEGA 1/0224/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Keywords marketing * školy vysoké * vzdelávanie vysokoškolské * marketing mix * stratégia marketingová
    AnnotationKomparatívna analýza rôznych teoretických prístupov k marketingu inštitúcií terciárneho vzdelávania, pomenovanie jeho špecifík a identifikovanie aktuálnych výziev, ktorým v súčasnosti vysoké školy čelia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 00002-003, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti640 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.