Number of the records: 1  

Spotrebiteľské vnímanie zavedenia ekologických výrobkov do portfólia podnikov s aplikáciou na spoločnosť Fisher v Nemecku

  1. Title Spotrebiteľské vnímanie zavedenia ekologických výrobkov do portfólia podnikov s aplikáciou na spoločnosť Fisher v Nemecku
    Author infoLukáš Hanzlíček
    Author Hanzlíček Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0134/14. S. 99-111. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2015 / Daňo Ferdinand ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Žák Štefan. ISBN 978-80-225-4157-2
    Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
    NoteVEGA 1/0134/14
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.6 - Technika obchodu. Tovar
    Keywords výrobky ekologické * pôvod tovaru * rozhodovanie nákupné * označovanie tovarov * marketing * hodnota * správanie spotrebiteľa
    AnnotationZavedenie ekologických výrobkov do portfólia spoločnosti a ich vnímanie spotrebiteľmi. Súčasný stav a rastúce trendy zavádzania ekologických produktov, ich hodnoty a charakteristika spotrebiteľov týchto produktov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 01498-009, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.