Number of the records: 1  

Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie

  1. Title Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie
    Author infoŠtefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár
    Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-10 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * modely
    AnnotationTeoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania. 5 modelov osobnosti spotrebiteľa. Model spotrebiteľského rozhodovania podnet – organizmus - reakcia. Kognitívne modely spotrebiteľského správania. Teória nákupného správania, základné komponenty. Viacero autorov sa prikláňa k tvrdeniu, že práve exogenné premenné majú majoritný podiel na spotrebiteľskom rozhodovaní. Tieto tvrdenia je možné dosiahnuť jedine ďalšími výskumami a testami.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01005-003, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.