Number of the records: 1  

Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách

  1. Title Špecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách
    TranslationMarketing communication in services, education institutions and its specifics
    Author infoRomana Schunová
    Author Schunová Romana
    Source document Global media journal. Roč. 4, č. 2 (2016), s. 130-135. - Bratislava : Fakulta masmédií Paneurópskej vysokej školy, 2016. ISSN 1339-5246
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * inštitúcie vzdelávacie * služby * technológie informačné * technológie komunikačné * vzdelávanie * marketing mix
    AnnotationŠpecifiká marketingovej komunikácie v službách a vo vzdelávacích inštitúciách. Sféra služieb je v uplynulých rokoch prudko rozvíjajúca sa oblasť a preto je potrebné venovať pozornosť špecifikám marketingovej komunikácie v tejto oblasti. Taktiež prišlo k prudkému rozmachu v oblasti vzdelávania, vznikli a vznikajú nové vzdelávacie inštitúcie a pre ne sa stáva nevyhnutnosťou efektívne a úspešne sa zviditeľniť, použiť vhodné nástroje marketingovej komunikácie, prispôsobovať sa zmenám na trhu a byť flexibilný v oblasti využívania informačných technológií, ktorých využitie sa neustále mení.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF162.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.