Number of the records: 1  

Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít

  1. Title Návratnosť investícií ako indikátor efektivity marketingových aktivít
    Parallel titleReturn on Investments As an Indicator of the Effectiveness of Marketing Activities
    Author infoKatarína Grančičová, Dana Hrušovská
    Author Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 383-393 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    NoteVEGA 1/0876/17 (50%). - VEGA 1/0569/18 (50%)
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * investície * zisk * zisk ekonomický * efektívnosť * efektívnosť investícií ekonomická * ukazovatele efektívnosti
    AnnotationMarketing by mal byť zodpovedný za riadenie marketingových zdrojov a procesov za účelom dosiahnuť návratnosť investícií do marketingu a zvýšiť celkovú efektívnosť marketingu. To znamená, že spoločnosť potrebuje merať a finančne vyhodnotiť svoju výkonnosť prostredníctvom vhodne zvolených ukazovateľov / metrík.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00805-018, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF305.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.