Number of the records: 1
Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia
Title Consumer Decision Making Styles of Young-Adult Consumers in Slovakia Translation Štýly spotrebiteľského rozhodovania mladých spotrebiteľov na Slovensku Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 19th International Joint Conference, May 24, 2019, (Prague, Czech Republic). Pp. 335-344. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Krnáčová Paulína ; Čajka Radek ; Černá Iveta ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-225-4620-1. ISSN 2453-6113 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords rozhodovanie * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * mladiství * marketing * segmentácia trhu Annotation Identifikácia štýlov spotrebiteľského rozhodovania mladistvých na Slovensku so zameraním na módne oblečenie. Bola vykonaná empirická analýza zo zozbieraných dát od poslucháčov Ekonomickej univerzity. Zistenia priniesli sedem rozhodovacích štýlov, z ktorého tri dominovali (vedomá cena, vedomá kvalita, poháňaný impulz). Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00192-012, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 272.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1