Number of the records: 1  

Segmentácia generácie 50+

  1. Title Segmentácia generácie 50+
    Parallel titleSegmentation of the Generation 50+
    Author infoMonika Matušovičová
    Author Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Acta Sting : recenzovaný vědecký časopis. Č. 1 (2019), s. 66-79 online. - Brno : Akademie Sting. ISSN 1805-6873
    NoteVEGA 1/03801/17
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords generácie * seniori * dôchodcovia * nákup * správanie spotrebiteľa * značky * výskum marketingový
    AnnotationCharakteristika generácie 50+ v dostupnej literatúre. Parciálne výsledky výskumu zameraného na skúmanie segmentu slovenských seniorov ako heterogénnej cieľovej skupiny. Preferované miesto nákupu. Vnímanie ceny produktov. Dôležitosť značky pri nákupe. Záujem o vyskúšanie nových produktov.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00249-001, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF698.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.