Number of the records: 1  

The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour

  1. Title The Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour
    TranslationVplyv influencerského marketingu na spotrebiteľské správanie
    Author infoŠtefan Žák, Mária Hasprová
    Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 477-486 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    NoteVEGA 1/0657/19
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords médiá sociálne * marketing * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné
    AnnotationVysvetlenie hlavných pojmov (influencer, sociálne média, influencerský marketing). Možnosti spolupráce s influencermi. Príklad zo Slovenska. Opis výskumu zameraného na vplyv influencerov na správanie spotrebiteľa.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00587-052, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF313.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.