Number of the records: 1  

Online marketing ako rozvíjajúce sa odvetvie podnikania v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Title Online marketing ako rozvíjajúce sa odvetvie podnikania v podmienkach Slovenskej republiky
    Author infoVladimír Hojdik
    Author Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Economics and Business Management in the 21st Century : Proceedings from the 4th International Scientific Conference, 28th– 29th November, 2018, (Ostrava, Czech Republic). Pp. 48-55 online. - Ostrava : VŠB - Technical University of Ostrava, 2019 / Prusenovská Ivana ; Stanovská Kateřina ; Economics and Business Management in the 21st Century International Scientific Conference. ISBN 978-80-248-4279-0
    NoteAPVV-15-0511
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing elektronický * komunikácia elektronická * propagácia * nástroje marketingové * internet * stratégia podniková * firmy * tržby
    AnnotationOnline marketing a jeho rozvoj. Online marketing ako dôležitá súčasť podnikovej stratégie. Počet používateľov internetu na Slovensku (2004-2016). Rast popularity online marketingových nástrojov. Výsledky prieskumu zameraného na zisťovanie plánovaných investícií do vybraných marketingových nástrojov. Online marketing ako odvetvie v podmienkach Slovenskej republiky.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00360-006, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF708.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.