Number of the records: 1  

Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia

  1. Title Relationship between World-mindedness and Consumer Ethnocentrism: A Case of Slovakia
    Parallel titleVzťah medzi sveto-mysliteľstvom (kozmopolitizmom) a spotrebiteľským etnocentrizmom: v prípade Slovenska
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 48, č. 4 (2019), s. 388-398 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords kozmopolitizmus * spotrebitelia * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko * analýza regresná * analýza korelačná
    AnnotationVzťah medzi spotrebiteľským etnocentrizmom a svetonázornosťou na Slovensku. Špecifické spojenie medzi dvoma rôznymi množstvami. Ako nástroje na meranie použité stupnice CETSCALE a World-mindedness. Na skúmanie a preukázanie hypotézy použitá jednosmerná ANOVA. Regresná a korelačná analýza na skúmanie vzťahu medzi množstvami. Významný vzťah medzi spotrebiteľským etnocentrizmom (CETSCALE) a zmýšľaním vo svete (škála zmýšľania vo svete).
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00930-003, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF334.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.