Number of the records: 1
Jak se dělá dobrý telemarketing
Názov Jak se dělá dobrý telemarketing Autorské údaje Danuše Kulhánková Autor Kulhánková Danuše Zdrojový dokument Marketing magazine. Roč. 9, č. 10 (2005), s. 30-31. - Praha : Mladá fronta, 2005. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá telemarketing * práca tímová * vedenie * zamestnanci * operátori * kvalifikácia * motivácia Anotácia Podmienky úspešného fungovania call centra. Kvalifikovaní a motivovaní zamestnanci ako kľúčový bod pre call centrum. Tímová práca. Charakteristika telefónnych operatárov "farmer" a "hunter". Koordinácia spolupráce v tíme. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2005: 7-12
article
Number of the records: 1