Number of the records: 1  

Nástroje marketingového controllingu

  1. Title Nástroje marketingového controllingu
    TranslationMarketing controlling tools
    Author infoAndrej Kriváň
    Author Kriváň Andrej
    Source document Verejná správa a regionálny rozvoj : ekonómia a manžment : vedecký časopis Vysokej školy ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave. Roč. 2, č. 2 (jún 2006), s. 50-55. - Bratislava : Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy v Bratislave, 2006. ISSN 1337-2955
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy
    Keywords kontroling * marketing * nástroje marketingové * metóda ABC
    AnnotationMarketingový kontroling je významným prvkom riadenia stredných a veľkých spoločností. Charakteristika marketingového kontrolingu. Nástroje marketingového kontrolingu - porovnávací výpočet nákladov, kalkulácia krycieho príspevku, vývojová kalkulácia krycieho príspevku, analýza odchýlok výnosov. ABC analýza - Activity based costing.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2006: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.