Number of the records: 1  

Jak se rozhoduje zákazník

  1. Title Jak se rozhoduje zákazník
    Author infoGustav Tomek, Věra Vávrová
    Author Tomek Gustav
    Co-authors Vávrová Věra
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 18, č. 2 (2008), s. 8-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2008. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 159.9 - Psychológia
    Keywords nákup * rozhodovanie * správanie spotrebiteľa * produkty * hodnota tovaru * hodnota úžitková * manažment sortimentný
    AnnotationZákladom poznania nákupného rozhodovania je psychický proces, v ktorom pôsobí rad faktorov z oblasti ekonomickej, politicko-právnej a sociálnej. Poznanie prognózy nákupného a spotrebného chovania je jedným zo základných objektov skúmania v rámci manažmentu produktu. Definícia chovania pri voľbe produktu. Vnímanie úžitkovej hodnoty produktu zákazníkom. Požiadavky obchodu a spotrebiteľa. Poradie kritérií rozhodujúcich o nákupe. Predstava o vlastnej konkurenčnej výhode. Nákupné chovanie profesionála.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2008: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.