Number of the records: 1
Kdy je roadshow efektivní?
Title Kdy je roadshow efektivní? Author info Petr Lešek Author Lešek Petr Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 4 (Duben 2009), s. 22-24. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * reklama * značky výrobkov * firmy * zákazníci * rozpočet nákladov * efektívnosť Annotation Otázky, na ktoré si firma musí dať odpoveď pred realizáciou roadshow. Roadshow ako podporný prostriedok značky. Praktický príklad: Roadshow s názvom "Jde se na hokej". Manuál pre úspešnú roadshow. Vyhodnotenie úspešnosti roadshow. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-7 + 4 príl.
article
Number of the records: 1