Number of the records: 1  

Možnosti hodnotenia kvality vzťahu medzi firmou a jej zákazníkmi

  1. Title Možnosti hodnotenia kvality vzťahu medzi firmou a jej zákazníkmi
    Author infoZora Vajsochrová
    Author Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 360-363. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * firmy * zákazníci * produkty * hodnota * nákup * lojálnosť zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi
    AnnotationMarketing zameraný na budovanie vzťahov firmy so zákazníkmi. Spoznávanie osobnosti jednotlivca, jeho očakávaní, postojov a emócií. Vnímanie hodnoty produktu zákazníkom. Očakávania zákazníka - impulz k nákupu. Výsledok obchodnej transakcie - spokojný, nespokojný alebo nadšený zákazník. Lojálnosť - emocionálny vzťah, ktorý musí byť neustále upevňovaný. Cieľ lojálnosti - uspokojiť všetky záujmové skupiny, zákazníka, zamestnancov aj manažment firmy.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01168-023, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.