Number of the records: 1
Competitive identity
Title Competitive identity : the new brand management for nations, cities and regions Author info Simon Anholt Author Anholt Simon Issue data Houndmills : Palgrave Macmillan , 2007. - 134 s. ISBN 978-0-230-50028-0 , 0-230-50028-5 Document kind monographs Language English Country of Edition Great Britain systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords kraje * mestá * regióny * národ * identita * správa štátna * riadenie * diplomacia * marketing * meno obchodné * imidž * zvyklosti kultúrne * vzdelanie * krajiny tranzitívne Database BOOKS Copy count 3, currently available 1, at library only 2 Call number 844956, 845786, 870986
book
Call number Location Sublocation Info 844956 SEK Sklad knižničného fondu availaible 845786 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 870986 FMV Knižnica Fakulty medzinárodných vzťahov In-Library Use Only
Number of the records: 1