Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov

  1. Title Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov
    Parallel titleMilk products promotion
    Author infoJana Gondárová, Martina Jelšíková
    Author Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 195-199. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords mlieko * výrobky * marketing * komunikácia marketingová
    AnnotationZa posledné roky sa situácia so spotrebou mlieka, mliečnych výrobkov a syrov na našom trhu zhoršuje. Príčinu možno nájsť aj v nedostatočnej marketingovej komunikácií. V súčasnosti bol preto Európskou komisiou schválený program „Objav mlieko“. Jeho cieľom je zvýšiť povedomie u spotrebiteľov o potrebe konzumácie mlieka a mliečnych produktov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 01434-053, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.