Number of the records: 1
Súčasné trendy v Corporate Culture
Title Súčasné trendy v Corporate Culture Author info Martina Belejová Author Belejová Martina EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 17-19. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Note VEGA 1/0803/10 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords firmy * imidž * značky výrobkov * značky kvality * kultúra podniková Annotation Do popredia záujmu vrcholových manažérov sa dostávajú okrem kvantitatívnych výsledkov aj tzv. kvalitatívne veličiny úspešnosti firmy, ako známa značka, dobré meno, či firemný imidž. Snahu o dosiahnutie týchto kvalitatívnych cieľov firmy v sebe zahŕňa aj proces formovania a rozvoja Corporate Culture. Aktuálnymi trendami v oblasti CC sú etika, učiaca sa organizácia a outsourcing. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E11 00719-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1