Number of the records: 1  

Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín

  1. Title Etika - jeden z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti agropotravinárskych podnikov na európskom trhu potravín
    Parallel titleEthics - one of the tools of increasing competitiveness of agri-food enterprises on the European food market
    Author infoEva Svitačová
    Author Svitačová Eva
    Source document Ekonomika poľnohospodárstva. Roč. 11, č. 2 (2011), s. 54-60. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2011. ISSN 1335-6186
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.137 - Konkurencia
    Keywords trh potravinový * podnik poľnohospodársky * etika * konkurencieschopnosť
    AnnotationSlovenské agropotravinárske podniky si začínajú uvedomovať, že etika sa stáva jedným z nástrojov zvyšovania konkurencieschopnosti slovenského poľnohospodárstva a agropotravinárstva na európskom trhu potravín. Význam nehmotných aktív pri tvorbe konkurenčných výhod. Spôsoby napĺňania požiadavky - spoluzodpovednosť za kvalitu života na Zemi. Požiadavka férovej konkurencie v etických kódexoch.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2011: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.