Number of the records: 1
Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem
Title Biopotraviny ako fenomén konceptu spoločensky zodpovedných firiem Author info Vanda Lieskovská, Zuzana Hajduová, Denisa Bilohuščinová Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Hajduová Zuzana EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Bilohuščinová Denisa EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Source document Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 10, č. 23 (2011), s. 9-19. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2011. ISSN 1335-9746 Note APVV SK-PL0040-09 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords zodpovednosť spoločenská * biopotraviny * bioprodukty * marketing * ochrana zdravia * správanie spotrebiteľa * podnikanie zodpovedné Annotation Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte produkcie biopotravín. Bioprodukty v podmienkach Slovenska. Súčasný stav marketingu biopotravín. Označovanie a cenová politika bioproduktov. Prieskum v postojov v zameraní na akceptáciu bioproduktov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E12 00159-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2011: 21-23
article
Number of the records: 1