Number of the records: 1  

Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva

  1. Title Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva
    Author infoTomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ
    Author Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF
    Poništ Peter
    Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 8, č. 4 (2012), s. 17-23 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords nástroje marketingové * správa verejná * zdravotníctvo verejné * marketing sociálny
    AnnotationProblematika aplikácie marketingu vo verejnom zdravotníctve. V tejto sfére nie je možné aplikovať klasické marketingové postupy a nástroje, avšak aj napriek tomu filozofia marketingu je vo verejnom zdravotníctve rovnako prítomná ako je tomu v klasickom ziskovom sektore. Preto pre účely zdravotníctva sa využívajú základné postupy sociálneho marketingu, ktorý je práve orientovaný na oblasť verejného sektora a obzvlášť verejného zdravotníctva. Orientácia na zákazníka, resp. na občana je v danom prípade kľúčová, pričom úlohu marketingu je potrebné chápať v širšom slova zmysle, a teda aj v oblasti pôsobenia na správanie sa ľudí za účelom predchádzania neželaných javov, teda rôznych chorôb a iných zdravotných problémov.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE13 00277-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF208.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.