Number of the records: 1
Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva
Title Sociálny marketing a zásahy do verejného zdravotníctva Author info Tomáš Bačo, Silvia Megyesiová, Peter Poništ Author Bačo Tomáš EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Megyesiová Silvia EUBPHFKIM - Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF Poništ Peter Source document Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 8, č. 4 (2012), s. 17-23 online. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2012. ISSN 1336-7137 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords nástroje marketingové * správa verejná * zdravotníctvo verejné * marketing sociálny Annotation Problematika aplikácie marketingu vo verejnom zdravotníctve. V tejto sfére nie je možné aplikovať klasické marketingové postupy a nástroje, avšak aj napriek tomu filozofia marketingu je vo verejnom zdravotníctve rovnako prítomná ako je tomu v klasickom ziskovom sektore. Preto pre účely zdravotníctva sa využívajú základné postupy sociálneho marketingu, ktorý je práve orientovaný na oblasť verejného sektora a obzvlášť verejného zdravotníctva. Orientácia na zákazníka, resp. na občana je v danom prípade kľúčová, pričom úlohu marketingu je potrebné chápať v širšom slova zmysle, a teda aj v oblasti pôsobenia na správanie sa ľudí za účelom predchádzania neželaných javov, teda rôznych chorôb a iných zdravotných problémov. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E13 00277-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 208.5 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1