Number of the records: 1
Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny
Title Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny Author info Michal Král Author Král Michal Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 18, č. 4 (apríl 2013), s. 25. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords obchod elektronický * založenie podniku * konkurencieschopnosť Annotation Elektronický obchod - politika podnikania. Výber segmentu a cieľovej skupiny patrí medzi najzásadnejšie rozhodnutia v štádiu plánovania a prípravy podnikateľského zámeru. Čím sa odlišujú jednotlivé segmenty. Určenie potenciálneho zákazníka. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2013: 1-12
article
Number of the records: 1