Number of the records: 1  

Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny

  1. Title Zásadný je výber segmentu a cieľovej skupiny
    Author infoMichal Král
    Author Král Michal
    Source document Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 18, č. 4 (apríl 2013), s. 25. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords obchod elektronický * založenie podniku * konkurencieschopnosť
    AnnotationElektronický obchod - politika podnikania. Výber segmentu a cieľovej skupiny patrí medzi najzásadnejšie rozhodnutia v štádiu plánovania a prípravy podnikateľského zámeru. Čím sa odlišujú jednotlivé segmenty. Určenie potenciálneho zákazníka.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2013: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.