Number of the records: 1  

Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov

  1. Title Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov
    TranslationMethods of measurement and evaluation of marketing orientation
    Author infoJaroslav Ďaďo, Jana Ďaďová
    Author Ďaďo Jaroslav
    Co-authors Ďaďová Jana
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 4, č. 2 (2012), s. 129-138. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výkonnosť podniku * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * výkony podnikové * stratégia marketingová
    AnnotationVymedzenie a analýza hodnotenia marketingovej orientácie v zahraničí, a na vybraných malých a stredných podnikoch na Slovensku, overenie ich vhodnosti. Zhodnotenie vplyvu marketingovej orientácie na výkonnosť týchto podnikov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2012: 2

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.