Number of the records: 1
Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov
Title Metódy merania a hodnotenia marketingovej orientácie podnikov Translation Methods of measurement and evaluation of marketing orientation Author info Jaroslav Ďaďo, Jana Ďaďová Author Ďaďo Jaroslav Co-authors Ďaďová Jana Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 4, č. 2 (2012), s. 129-138. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2012. ISSN 1338-5127 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výkonnosť podniku * podnik malý * podnik stredný * Slovensko * výkony podnikové * stratégia marketingová Annotation Vymedzenie a analýza hodnotenia marketingovej orientácie v zahraničí, a na vybraných malých a stredných podnikoch na Slovensku, overenie ich vhodnosti. Zhodnotenie vplyvu marketingovej orientácie na výkonnosť týchto podnikov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2012: 2
article
Number of the records: 1