Number of the records: 1
The Growing importance of personal marketing in the context of complex management of companies during changes
Title The Growing importance of personal marketing in the context of complex management of companies during changes Author info Peter Jamnický Author Jamnický Peter EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Personnel marketing and personnel management : select issues : peer-reviewed proceedings of scholarly articles : VEGA 1/0053/12. S. 97-112. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014 / Polednáková Anna ; Andrejčák Martin ; Kita Pavol ; Králik Jozef. ISBN 978-80-225-3906-7 Výstup z projektu VEGA 1/0053/12 Personálny marketing a personálny manažment v malých a stredných podnikoch v kontexte hospodárskych zmien
Note VEGA 1/0053/12 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords riadenie podnikové * marketing personálny * kooperácia * spolupráca podnikov * klaster * podnik malý * podnik stredný Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 00530-009, originál dokumentu
article
Number of the records: 1