Number of the records: 1  

[Marketingový výskum v digitálnej ére]

  1. Title [Marketingový výskum v digitálnej ére]
    Author infoJanka Kopaničová
    Author Kopaničová Janka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 157-158. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493
    Review document Marketingový výskum v digitálnej ére / Štefan Žák, recenzenti Gabriela Bartáková Pajtinková, Attila Pólya. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords recenzie * digitalizácia * technológie informačné * technológie komunikačné * stratégia marketingová * marketing
    AnnotationRecenzia na vedeckú monografiu Marketingový výskum v digitálnej ére. Publikácia prináša komplexný pohľad na úlohu marketingového výskumu v digitálnej ekonomike, a súčasne zobrazuje posun v metódach a technikách, ktoré sú aktuálne používané na získavanie presných a včasných informácií, ich analýzu a interpretáciu.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE15 00388-005, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 29-32

    File nameSizeTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti103.7 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.