Number of the records: 1  

Súčasné prístupy v personálnom marketingu k udržaniu a tvorbe pracovných miest v podniku

  1. Title Súčasné prístupy v personálnom marketingu k udržaniu a tvorbe pracovných miest v podniku
    Parallel titleThe Current approach in personnel marketing to maintain and create jobs in the enterprise
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Priebežné výsledky riešenia grantovej úlohy VEGA č. 73 : zborník vedeckých statí. S. 20-29. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Polednáková Anna ; Králiček Jozef ; Gažová Adamková Hana. ISBN 978-80-225-4302-6
    NoteVEGA 1/0662/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.103.1/.2 - Pracovné miesto. Pracovný proces
    Keywords miesta pracovné * kvalifikácia * financie * fondy Európskej únie * podpora štátna * príspevky štátne * marketing personálny
    AnnotationPrístupy a zdroje tvorby pracovných miest. Obavy, že digitálna éra môže viesť k úbytku pracovných miest. Chýbajúce vhodne kvalifikované pracovné sily. Legislatívne prístupy k tvorbe pracovných miest. Využívanie fondov Európskej únie. Príspevok na podporu vytvorenia pracovného miesta. Zmeny v charaktere pracovných miest a ich klasifikácia v personálnom marketingu. Klasické pracovné miesta, atypické pracovné miesta a zdieľané pracovné miesta.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE16 01070-005, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.