Number of the records: 1
The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks
Title The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks Translation Úloha spotrebiteľského etnocentrizmu v správaní mladých Slovákov Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 1 (2021), s. 6-12 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * produkty * nákup * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko Annotation Etnocentrizmus spotrebiteľa v segmente mládeže. Ako merací nástroj použitá upravená verzia CETSCALE. Na základe tohto nástroja vykonaný primárny výskum na vzorke 180 respondentov. Segment mládeže vykazuje nižší stupeň etnocentrizmu, ako bol doteraz meraný v iných štúdiách na Slovensku. Výsledky sa môžu odraziť v rôznych marketingových nástrojoch, v oblasti psychológie, ako aj v teórii národného hospodárstva. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00368-003, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 250.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1