Number of the records: 1
Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media
Title Factors Influencing B2B Businesses’ Communication on Social Media Translation Faktory ovplyvňujúce komunikáciu B2B firiem na sociálnych médiách Author info Michaela Jánská, Marta Žambochová Author Jánská Michaela Co-authors Žambochová Marta Source document Communication Today : Scientific Journal from the Mass Media and Marketing Communication Field.. Vol. 12, no. 2 (2021), pp. 100-111. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2021. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia elektronická * siete sociálne * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * štúdie prípadové Annotation Štúdia sa zameriava na problém firiem komunikujúcich cez sociálne siete v prostredí B2B a tiež skúma, ako sa firmy správajú na sociálnych sieťach. Cieľom štúdie je diskutovať o spôsoboch, ktorými vybrané B2B firmy prinútia svojich zákazníkov využívať sociálne siete. Dopyt je založený na prípadovej štúdii B2B podniku aktívneho v Českej republike. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 398 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1