Number of the records: 1
Personálny marketing na trhu práce
Title Personálny marketing na trhu práce Parallel title Personal Marketing in the Labour Market Author info Mária Janošková Author Janošková Mária EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document „Obchod a marketing“ : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 17-23 online. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU, 2021 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Gontkovičová Barbora ; Hrabovská Zuzana ; Mixtaj Ladislav ; „Obchod a marketing“ vedecký worskhop. ISBN 978-80-225-4868-7 Note VEGA 1/0363/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing personálny * trh práce * manažment * zdroje ľudské * kapitál ľudský Annotation Personálny marketing z hľadiska jeho vývoja. Trh práce ako objekt personálneho marketingu. Personálny marketing súvisí aj s procesmi globalizácie a internacionalizácie, čím nadobúda strategický charakter z hľadiska štruktúry personálnej politiky v organizáciách. Ciele a úlohy personálneho marketingu v organizáciách. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00782-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 326.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1