Number of the records: 1
The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution
Title The Role of Satisfaction and Loyalty Management in Slovak Enterprises in the Current Industrial Revolution Translation Úloha manažmentu spokojnosti a lojality v slovenských podnikoch v súčasnej priemyselnej revolúcii Author info Andrea Čambalíková, Patrik Richnák Author Čambalíková Andrea EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Richnák Patrik EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Source document Nové trendy 2021 : sborník příspěvků. Pp. 141-148 online. - Znojmo : Soukromá vysoká škola ekonomická, 2021 ; Nové trendy - New trends 2021 mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-7610-012-1. ISSN 2336-7431 Výstup z projektu VEGA 1/0375/20 Nová dimenzia rozvoja manažmentu výroby a logistiky pod vplyvom Industry 4.0 v podnikoch na Slovensku
Note VEGA 1/0375/20 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords manažment strategický * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov * starostlivosť o zákazníkov * priemysel 4.0 * výhody konkurenčné * Slovensko Annotation Manažment a riadenie spokojnosti a lojality zákazníkov ako konkurenčná výhoda pre podniky na trhu, so zameraním na celú zákaznícku skúsenosť vrátane služieb a inovatívnu metódu manažmentu spokojnosti a lojality zákazníkov, s charakteristikou a predpokladmi tejto metódy a aj procesom jej implementácie, hlavnými výhodami a obmedzeniami. Výsledky výskumu v podnikoch pôsobiacich na Slovensku a výsledky medzinárodných výskumov v tejto oblasti. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00064-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 216.4 KB available after login article
Number of the records: 1