Number of the records: 1
The Media Brand Theoretical Framework
Title The Media Brand Theoretical Framework Translation Teoretický rámec mediálnej značky Author info Linda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák Author Saulīte Linda Co-authors Ščeulovs Deniss Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Encyclopedia : Scholarly Community. Pp. [1-13] online. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland Keywords médiá * značky * budovanie značky * majetok nehmotný * hodnota trhová * technológie nové * technológie komunikačné * správanie spotrebiteľa * spoločnosť konzumná * médiá sociálne Annotation Nové modely konzumácie mediálneho obsahu, ktoré sa objavili v dôsledku technologického vývoja. Zmena spôsobu, akým mediálne značky poskytujú obsah a ako ho publikum konzumuje vďaka novým dynamickým, interaktívnym a multiplatformovým trhom, pričom hlavnými katalyzátormi zmien sú viaceré platformy, konzumácia obsahu na požiadanie (on-demand content consumption) a platformy sociálnych médií. Čoraz častejšie využívanie globálnych sociálnych sietí ponúka mediálnym značkám možnosti distribúcie obsahu a spojenia s ich publikom, pričom to všetko vytvára nové výzvy a konkurenciu v miestnych médiách a tieto zmeny tak priniesli možnosti rozšírenia mediálneho publika, ako aj výzvy. Generácia Z a spravodajské médiá. Public work category Several publications and documents, which are not in any previous category Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00279-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 156.4 KB publicly available article
Number of the records: 1