Number of the records: 1  

The Media Brand Theoretical Framework

  1. Title The Media Brand Theoretical Framework
    TranslationTeoretický rámec mediálnej značky
    Author infoLinda Saulīte, Deniss Ščeulovs, František Pollák
    Author Saulīte Linda
    Co-authors Ščeulovs Deniss
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentEncyclopedia : Scholarly Community. Pp. [1-13] online. - Basel : MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute), 2022
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSwitzerland
    Keywords médiá * značky * budovanie značky * majetok nehmotný * hodnota trhová * technológie nové * technológie komunikačné * správanie spotrebiteľa * spoločnosť konzumná * médiá sociálne
    AnnotationNové modely konzumácie mediálneho obsahu, ktoré sa objavili v dôsledku technologického vývoja. Zmena spôsobu, akým mediálne značky poskytujú obsah a ako ho publikum konzumuje vďaka novým dynamickým, interaktívnym a multiplatformovým trhom, pričom hlavnými katalyzátormi zmien sú viaceré platformy, konzumácia obsahu na požiadanie (on-demand content consumption) a platformy sociálnych médií. Čoraz častejšie využívanie globálnych sociálnych sietí ponúka mediálnym značkám možnosti distribúcie obsahu a spojenia s ich publikom, pričom to všetko vytvára nové výzvy a konkurenciu v miestnych médiách a tieto zmeny tak priniesli možnosti rozšírenia mediálneho publika, ako aj výzvy. Generácia Z a spravodajské médiá.
    Public work categorySeveral publications and documents, which are not in any previous category
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00279-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF156.4 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.