Number of the records: 1
Marketingová stratégia banky
Title Marketingová stratégia banky Translation Marketing Strategy in Banking Author info E. Csákóová Author Csákóová Eleonóra Source document BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 5, č. 6 (Jún 1997), s. 6-8. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1997. ISSN 1335-0900 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * banky * konkurencia * výhody konkurenčné * podnik * klienti * analýza faktorová * produkty * matice Annotation Väčšina bánk podniká na dvoch hlavných trhoch: trh firemných klientov, trh individuálnych klientov. Na identifikáciu trhových príležitostí sa využíva viacfaktorová analýza jednotlivých trhových segmentov - podľa podnikateľských subjektov, podľa individuálnych klientov, podľa bankových produktov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 1997: 1-6
article
Number of the records: 1