Number of the records: 1
Firemná a marketingová kultúra
Title Firemná a marketingová kultúra . 3. Kultúra medzinárodnej firmy Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : mesačník pre úspešný predaj. Roč. 4, č. 12 (December 1997), s. 8-9. - Bratislava : PEREXIS, 1997 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * kultúra podniková * podnik medzinárodný * stratégia marketingová * joint ventures Annotation Kultúra medzinárodnej firmy vyjadruje národnú kultúru. Typy medzinárodnej firemnej kultúry. Stratégia a metódy vstupu firmy na zahraničný trh. Spoločné podnikanie zahraničných partnerov. Modelovanie medzinárodných podnikových kultúr. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-12
book
Number of the records: 1