Number of the records: 1
Budovanie firemného imidžu
Title Budovanie firemného imidžu Author info Viera Čihovská, Eva Hanuláková, Júlia Lipianska Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document IBC. International business cooperation. Roč. 12, č. 4 (2001), s. 17. - Bratislava : INFORMEX, 2001 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * plánovanie strategické * kultúra podniková * identita podniková * komunikácia * firmy Annotation Firemný imidž ako meradlo trhovej úspešnosti firmy. Strategické plánovanie a vytváranie imidžu. Výklad pojmu imidž firmy. Imidž firmy (CIm) možno vyjadriť ako sumu aktivít a opatrení firemnej kultúry (CC), firemnej identity (CI) a firemného dizajnu (CD, ktoré sú zabezpečované firemnou komunikáciou (CCom). Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2001: 1-4
article
Number of the records: 1