Number of the records: 1  

Reputácia a jej budovanie

  1. Title Reputácia a jej budovanie
    Author infoAndrea Panyiová
    Author Panyiová Andrea
    Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. jeseň (2019), s. 38-40. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hotely * hotelierstvo * kvalita služieb * reputácia podniku * stránky webové * zákazníci * väzba spätná
    AnnotationOnline reputácia je neoddeliteľnou súčasťou prezentácie každej firmy. Reputácia výrazne vplýva na predaj a tržby. Vďaka hodnoteniam sa hotely stávajú porovnateľnými v internetovom prostredí. Každý má rovnakú šancu dosiahnuť úspech, ak sa bude venovať kvalite a servisu. Na globálnej úrovni v počte hodnotení vyhráva Booking.com. Hodnotenia je potrebné manažovať. Zvláštnu pozornosť je potrebné venovať negatívnym hodnoteniam. Každý člen tímu musí žiť reputáciou hotela. Ako nadchnúť hostí.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: jar-zima

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.