Number of the records: 1
Reputácia a jej budovanie
Title Reputácia a jej budovanie Author info Andrea Panyiová Author Panyiová Andrea Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 13, č. jeseň (2019), s. 38-40. - Žilina : Direct press, 2019. ISSN 1337-0545 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords hotely * hotelierstvo * kvalita služieb * reputácia podniku * stránky webové * zákazníci * väzba spätná Annotation Online reputácia je neoddeliteľnou súčasťou prezentácie každej firmy. Reputácia výrazne vplýva na predaj a tržby. Vďaka hodnoteniam sa hotely stávajú porovnateľnými v internetovom prostredí. Každý má rovnakú šancu dosiahnuť úspech, ak sa bude venovať kvalite a servisu. Na globálnej úrovni v počte hodnotení vyhráva Booking.com. Hodnotenia je potrebné manažovať. Zvláštnu pozornosť je potrebné venovať negatívnym hodnoteniam. Každý člen tímu musí žiť reputáciou hotela. Ako nadchnúť hostí. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: jar-zima
article
Number of the records: 1