Number of the records: 1
Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience
Title Retro Marketing – A Power of Nostalgia Which Works Among the Audience Translation Retro marketing - sila nostalgie, ktorá funguje medzi divákmi Author info Mária Holotová, Zdenka Kádeková, Ingrida Košičiarová Author Holotová Mária Co-authors Kádeková Zdenka Košičiarová Ingrida Source document Communication Today : vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave. Vol. 11, no. 2 (2020), pp. 148-164. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2020. ISSN 1338-130X Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * značky výrobkov * marketing * komunikácia marketingová * generácie Annotation Štúdie naznačujú, že nostalgia povzbudzuje spotrebiteľov k utrácaniu peňazí sľubom okamžitého návratu v podobe šťastných spomienok. Cieľom štúdie je predstaviť relevantnosť a možnosti využitia „retro trendu“ v marketingovej komunikácii a poukázať na silu nostalgie medzi rôznymi vekovými generáciami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2020: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.6 MB verejne dostupné article
Number of the records: 1